In UPDATES

Het is bijna zover… het Les Mills Megaquarterly; One Thousand And One Nights. Hebben jullie er ook zoveel zin in? We zijn al ruim een jaar bezig met de voorbereidingen van dit evenement en daarom geven we je graag een kijkje achter de schermen. Wat houdt ons dagelijks bezig? Wie regelt alles? We spraken met Jasja (Coördinator kwartaalworkshops, a.k.a. the Jacket).

Jasja: “Bij een evenement zoals het Les Mills Megaquarterly starten we al ruim een jaar van tevoren met het vormgeven van het event. Over de locatie hoefden we niet lang na te denken; NH KONINGSHOF here we come! Voordat we een gepast programma kunnen maken berekenen we hoeveel mensen we per programma verwachten en hoeveel dagen we kunnen aanbieden. Experience staat voorop, er gaan met onze marketing afdeling heel wat brainstorm-momenten aan vooraf om tot het gaafste thema te komen! Na het indelen van het (inter)national trainer TOP team kunnen we het programma officieel definitief maken.”

“Daarna verwerken we het programma in ons inschrijfsysteem waar het marketing team een gave look and feel aan geeft, net zoals de uitnodigingsbrieven, mails en de website!”

“Samen met onze audiovisuele partner komen we tot toffe ideeën om per zaal alle deelnemers onder te dompelen in geweldig geluid en mooi licht. Eigenlijk kun je het dit jaar beter ‘Megakwartaal 2.0’ noemen, de Beneluxzaal is nog nooit zo spectaculair geweest! Deze week zijn we druk bezig met het regelen van 500 SMARTBARS en 150 BODY BIKES Smart +. Daarnaast houden we ons bezig met het Les Mills cadeau voor iedere deelnemer (helaas mag ik hier nog niets over verklappen, maar we weten zeker dat je het heel gaaf gaat vinden).”

“In de afgelopen weken zijn we vooral druk bezig geweest met gave stands, een heuse shisha lounge en andere activiteiten om jouw ervaring zo compleet mogelijk te maken! Wist je dat we met een team van wel meer dan 150 man crew (personeel van kantoor en CIOS studenten) aan dit evenement werken? Graag een shout out naar de volgende afdelingen; Finance, Marketing, Operations, Club Performance, Accountmanagers, Studion, de mannen van het magazijn en uiteraard de directie. Daarnaast was dit evenement er niet geweest zonder ons geweldige Trainer Team en Tribe Coaches.  Wij kijken ernaar uit, wij hopen jullie ook!”

Recent Posts

Start typing and press Enter to search